KARGO VE TESLİMAT POLİTİKASI

Shagen Markası (Wieom Kozmetik A.Ş.) Türkiye Operasyon Merkezi olarak, ürünlerimizin güvenli ve zamanında teslimatını sağlamak için özenle çalışıyoruz. Müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmayı hedefleyerek, aşağıda belirtilen kargo ve teslimat politikası çerçevesinde hizmet sunmaktayız.

1. TESLİMAT SÜRECİ

  • Siparişleriniz, ödemenizin onaylanmasından itibaren 2 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir.
  • Kargo firması tarafından teslimat süresi, bulunduğunuz il ve ilçeye göre değişiklik gösterebilir. Genel olarak teslimat süresi 1-3 iş günü arasındadır.
  • Teslimat adresinde belirtilen kişi, siparişi teslim almakla sorumludur. Sipariş sırasında yanlış veya eksik teslimat bilgisi verilmesi durumunda sorumluluk alıcıya aittir.

2. KARGO ÜCRETLERİ

  • Tüm siparişlerinizde kargo ücreti firmamız tarafından karşılanır.

3. KARGO TAKİBİ

  • Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde, tarafınıza kargo takip numarası içeren bir bilgilendirme e-postası ve telefonunuza SMS gönderilecektir.
  • Kargo takip numaranız ile siparişinizin durumu ve nerede olduğu hakkında 0(216) 475 24 24 numaralı çağrı hattımızdan bilgi alabilirsiniz.

4. TESLİMAT SORUNLARI

  • Teslimat sırasında kargonuzun ambalajında herhangi bir hasar olup olmadığını kontrol ediniz. Ambalajda hasar görürseniz, kargoyu teslim almadan önce kargo yetkilisine tutanak tutturmanız ve bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir.
  • Kargoda kaybolma, gecikme veya yanlış teslimat durumlarında info@shagen.com.tr adresinden ya da 0(216) 475 24 24 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.

5. TESLİMAT BÖLGESİ

  • Şu anda yalnızca Türkiye sınırları içerisinde teslimat yapmaktayız. Yurt dışı gönderimler için yeni bir hizmet planlamamız olması durumunda bu bilgiyi web sitemiz üzerinden paylaşacağız.

6. İADE VE DEĞİŞİM İÇİN KARGO

  • İade ve değişim işlemleri için kargo gönderim ücretleri, firmamızın iade politikası kapsamında karşılanmaktadır. Ancak, yanlış bilgi verilmesi veya yanlış adres beyanı gibi müşteri kaynaklı sorunlarda kargo ücretleri müşteriye ait olabilir.

7. EK BİLGİLER

  • Siparişinizi tamamladıktan sonra, teslimat adresinizi değiştirmek isterseniz, mümkün olan en kısa sürede bizimle iletişime geçmelisiniz. Siparişiniz kargoya verilmeden önce teslimat adresinde değişiklik yapılabilir.
  • Teslimat ile ilgili yaşanabilecek herhangi bir sorunda, müşteri hizmetlerimiz size yardımcı olacaktır.